Jean Paul Lab / Syrup
Τα σιρόπια με γεύση, σοκολάτα, κεράσι, φράουλα, καραμέλα και βούτυρο καραμέλα είναι αγαπητά στους καταναλωτές καθώς χρησιμοποιούνται στα καταστήματα εστίασης δίνοντας γεύση σε πολλές παρασκευές. Η Jean Paul lab, εταιρία προϊόντων που αφορούν την καφεστίαση, δημιούργησε μια σειρά από έξι σιρόπια ιδανικά για παγωτά, βάφλες και διακόσμηση γλυκών.
Η δημιουργική ιδέα βασίστηκε στη ρευστότητα που έχουν τα σιρόπια και είναι η επιθυμητή εικόνα που θέλουν να έχουν σαν αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι της εστίασης στις δημιουργίες τους. Σχεδιάστηκε μια σειρά ετικετών σε μαύρο χρώμα και έμφαση στην παχύρευστη απεικόνιση της ροής του σιροπιού.
Το μαύρο χρώμα στο μπουκάλι και την ετικέτα της συσκευασίας επιλέχτηκε για να τονιστεί το χρώμα αλλά και η υφή του σιροπιού. Η ευκολία στην αναγνώριση της κάθε γεύσεις ήταν ένα από τα ζητούμενα και για να επιτευχθεί αυτό δόθηκε έμφαση στη ροή από το σιρόπι που οπτικοποιήθηκε καταλαμβάνοντας το χώρο περιμετρικά του μπουκαλιού κάνοντας το ελκυστικό και επιθυμητό.
Το τελικό αποτέλεσμα δυνατό γεμάτο υποσχέσεις για γευστική απόλαυση κερδίζει μια θέση στις προθήκες των καφέ, θέση που δίνει κύρος τόσο στο ίδιο το προϊόν όσο και τον χώρο που το προβάλει.
Client: Jean Paul Lab
Industry: Food & Beverage
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Visual Identity, Image Language