Violanta / Rizobiskota

Η μπισκοτοποιία Βιολάντα παράγει, συσκευάζει και λανσάρει στην ελληνική αγορά τα ρυζομπισκότα της, σε τρείς γεύσεις: σκέτα με κακάο και κανέλα. Είναι, δε, το μοναδικό προϊόν που παρασκευάζεται και κυκλοφορεί, αυτή τη στιγμή, από ελληνική εταιρεία.

Αγαπημένη πρώτη ύλη, το ρύζι όχι μόνο γίνεται θρεπτικό σνακ, εδώ, αλλά δίνει πάσα στη δημιουργική μας φαρέτρα να το προβάλλουμε και να το χρησιμοποιήσουμε εικαστικά, τόσο όσον αφορά την επιλογή γραμματοσειράς και οπτικής απόδοσης όσο και του πώς θα χρησιμοποιηθεί η επιφάνεια της συσκευασίας, έξυπνα.

Στρατηγικά, επιλέξαμε να χτίσουμε πάνω σε απλές φόρμες, χρησιμοποιώντας την τραγανότητα του ρυζιού και απεικονίζοντας τους κόκκους διάσπαρτα στη συσκευασία αλλά και γύρω από το λογότυπο. Εφαρμόσαμε μια ευδιάκριτη γραμματοσειρά σε κεφαλαία γράμματα, δίνοντας έμφαση και διαχωρίζοντας το ΡΥΖΟ από το μπισκότο. Έτσι, δίνεται και αποδίδεται αυτομάτως η καινοτομία. Οι δύο χρωματικές λωρίδες στην μπροστινή όψη κάθε συσκευασίας, στο τυρκουάζ, κόκκινο και πορτοκαλί, καθοδηγούν στην επιλογή του σκέτου, με κακάο ή κανέλα, γευστικά, ενώ το διευρυμένο λευκό φόντο παραπέμπει, σταθερά, στο χρώμα του ρυζιού.

 

Client: Violanta
Industry: Food & Beverage
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Visual Identity, Image Language